جستجو در خرمشهر اَپ

اگر می خواهید جزو فروشندگان و تامین کنندگان خرمشهر اَپ باشید ، می توانید برای ثبت نام روی لینک مقابل کلیک کنید
همه دسته ها
    منو بستن

    تزریق فيلر خط اخم (15 دقیقه)


    تزریق فیلر خط اخم از جمله بهترین روش هایی است که در طی چندین سال گذشته مورد استفاده قرار گرفته است و در افراد با خط اخم هاى عميق، باعث باز تر شدن صورت و نماى جوانتر چهره مى شود.
    : 1400/05/09
    : 0 - 0 تومان
    0 17 0 عملکرد : خیلی ضعیف
    1,000,000 تومان
    توضیحات محصول

    تزریق ژل خط اخم چیست؟

    یکی از شایع ترین مشکلاتی که با افزایش سن به سراغ افراد می آید، بروز چین و چروک بر روی صورت می باشد. خوشبختانه امروزه در دنیای پیشرفته ای زندگی می کنیم که برای هر مشکلی راه حلی ارائه شده است. تزریق ژل خط اخم از جمله روش هایی است که در طی چندین سال گذشته به منظور برطرف کردن خطوط اخم مورد استفاده قرار میگیرد و نتایج بسیار خوبی را نیز از خود به جای گذاشته است. همین مسئله باعث شده تا طرفداران بسیار زیادی نیز پیدا کند. با توجه به اهمیت بالای این مسئله و افزایش روزافزون علاقمندان این روش در نظر داریم .

    همانطور که میدانید به خطوط عمودی که میان ابروان به وجود می آید، خط اخم گفته می شود. هر چند که معمولا این خطوط با افزایش سن نمود پیدا می کند اما امروزه شاهد ظهور آن در هر سنی هستیم. تزریق فیلر خط اخم از جمله بهترین روش هایی است که در طی چندین سال گذشته مورد استفاده قرار گرفته است. در این روش پزشکان ژلی که حاوی ویتامین ها، پروتئین ها، هیالورونیک اسید و… می باشد را به لایه های زیرین پوست تزریق می کنند. این ژل خود را به اپیدرم های پوستی میرساند و با فلج کردن لایه های زیرین پوستی، شادابی و زیبایی را دوباره به پوست برمیگردارند.

    ماندگاری تزریق فیلر برای خط اخم

    یکی از بهترین راه هایی که افراد میتوانند با استفاده از آن به تمامی سوالات خود پاسخ دهند، مراجعه به پزشک است. اما با اینحال ماندگاری تزریق فیلر برای خط اخم از جمله مهمترین مسائلی است که افراد باید به آن بپردازند. به طور کلی موادی که در ژل فیلر یافت می شوند پس از مدتی که حدود ۶ ماه تخمین زده شده جذب بدن شده و همه چیز به حالت اولیه بازمیگردد. به همین دلیل است که اغلب توصیه می شود برای اینکه بتوانید همواره پوستی عاری از هرگونه چین و چروک داشته باشید باید برای ترمیم دوباره به کلینیک های زیبایی مراجعه نمائید.

    دیدگاهی وجود ندارد
    تنها کاربران عضو می توانند دیدگاه خود را بنویسند

    ورود به سیستم
    فقط کاربران ثبت نام شده می توانند با تامین کننده گفتگو کنند

    ورود به سیستم
    بازدید از محصول (8)