جستجو در خرمشهر اَپ

اگر می خواهید جزو فروشندگان و تامین کنندگان خرمشهر اَپ باشید ، می توانید برای ثبت نام روی لینک مقابل کلیک کنید
همه دسته ها
    منو بستن

    تزريق فيلر زير چشم (٣٠ دقيقه)


    در افراد با گودى زير چشم و حتى افزايش سن كه منجر به تحليل بافت چربى زير چشم شده است، تزريق فيلر و پر كردن فضاى خالى مناسب ترين گزينه اى است كه منجر به شادابى و جوانى چهره خواهد شد.
    : 1400/05/09
    : 0 - 0 تومان
    0 17 0 عملکرد : خیلی ضعیف
    2,500,000 تومان
    توضیحات محصول

    اختلالات و مشکلات زيادي میتواند منجر به گودی، سیاهی و تیرگی زیر چشم شود. حالتی که صورت شخص را خسته و مریض نشان می دهد. یکی از راهها درمانی مؤثر در زمینه رفع گودی و سیاهی زیر چشم، تزریق فیلر در این بخش حساس از صورت است.

    فیلر زیر چشم چیست؟

    فیلر زیر چشم را میتوان یک فیلر تزریقی بافت معرفی کرد که از اسید هیالورونیک طبیعی تهیه شده است، که یک مولکول پیچیده کامل طبیعی محسوب می شود که در پوست وجود دارد.

     

    پزشکان از فیلر زیر چشم جهت حجم دادن و بالا آوردن بخش هایی از پوست که فرو رفته اند، قابل انعطاف کردن چروک های عمق دار و ایجاد ظاهر و پوستی جوان و درخشان در بیماران خویش کمک می گیرند.

    در ابتدای پزشک ، محل تزریق فیلر را در پوست علامت گذاری می کند. محل تزریق با استفاده از مواد ضدعفونی کننده، پاک می شود تا احتمال عفونت پس از تزریق، به حداقل برسد.

    سوزن های استفاده شده برای تزریق فیلر، بسیار نازک هستند ولي ترجيحا اين تزريق با كنولا كه وسيله اى است كه تيز نيست و درد هم ندارد انجام مى گيرد و در نتیجه بیمار، درد زيادي را احساس نخواهد کرد. 

     

    دیدگاهی وجود ندارد
    تنها کاربران عضو می توانند دیدگاه خود را بنویسند

    ورود به سیستم
    فقط کاربران ثبت نام شده می توانند با تامین کننده گفتگو کنند

    ورود به سیستم
    بازدید از محصول (7)