جستجو در خرمشهر اَپ

اگر می خواهید جزو فروشندگان و تامین کنندگان خرمشهر اَپ باشید ، می توانید برای ثبت نام روی لینک مقابل کلیک کنید
همه دسته ها
    منو بستن

    فوم شستشو صورت


    فوم شستشوی صورت اوفلیا با قابلیت سازگاری با انواع پوست این امکان را به شما میدهد که باداشتن هر نوع پوستی از این محصول استفاده نموده و پاکسازی عمقی و کامل را در پوست خوداحساس نمایید. به دلیل دارا بودن ویتامین ، گلیسیرین ، عصاره های گیاهی و هیالورونیک اسید خواص آبرسان و ضدچروک دارد .
    : 1401/12/01
    : 30,000 - 50,000 تومان
    0 6 0 عملکرد : تازه تاسیس
    280,000 تومان
    توضیحات محصول

    این محصول به دلیل خاصیت فوم خود بسیار به صرفه می باشد و مقدار بسیار کم از آن برای شستشوی کامل صورت مناسب است اصولا در روتین پوستی صحیح شستشوی چند مرحله ای برای پاک کردن کامل صورت توصیه میشودکه یکی از مراحل آن شستشو با شوینده هاست . 

    استفاده از فوم شستشوی صورت اوفلیا به شمااین راهکاررا میدهد که بسیاری از این مراحل را حذف نموده و چندین نیاز شما شامل پاکسازی صورت بااستفاده از موادی که به عمق پوست نفوذ کرده و چربی های زیادی پوست همراه با آلودگی ها رابیرون بکشد، شستشوی صورت و از بین بردن عوامل آلوده کننده پوست با استفاده از شوینده های ملایم واستاندارد ، از بین بردن جوش های سر سیاه با استفاده از اکتیوهای فعال برطرف کردن چروک های سطحی ناشیاز خستگی و جلوگیری از چروک های پوستی با استفاده از هیالورونیک اسید و .. .،آبرسانی به پوست در عین شویندگی بدون نیاز به استفاده از کرم های مرطوب کننده بعد از استفاده ازاین محصول را برای شما به ارمغان بیاورد .

    دیدگاهی وجود ندارد
    تنها کاربران عضو می توانند دیدگاه خود را بنویسند

    ورود به سیستم
    فقط کاربران ثبت نام شده می توانند با تامین کننده گفتگو کنند

    ورود به سیستم
    مشخصات محصول
    برند OPHELIA
    بازدید از محصول (7)