جستجو در خرمشهر اَپ

اگر می خواهید جزو فروشندگان و تامین کنندگان خرمشهر اَپ باشید ، می توانید برای ثبت نام روی لینک مقابل کلیک کنید
همه دسته ها
    منو بستن

    سرم آلفا آربوتین 2% + هیالورونیک اسید

    5.0 1

    سرم کنستانتره همراه با هیالورونیک اسید و آلفا آربوتین خالص
    : 1400/04/09
    : 20,000 - 50,000 تومان
    58 23 6 عملکرد : خیلی خوب
    دسترسی: 5 در انبار
    450,000 تومان
    تاریخ آماده سازی: 7 روز کاری

    سرم های اوردینری محصولاتی هستند تولید شده در کشور کانادا که با تکنولوژی (mono-ingredient)  با هدفمندی بیشتری  و عمق نفوذ بالاتری به دنبال رفع مشکلات پوستی میباشد.

    آلفاآربوتین مواد موثره ای بسیار قوی برای پوست هایی است که دچار لک و تیرگی هستند. آلفاآربوتین از طریق مهار فعالیت آنزیم تیروزیناز(عامل اصلی تولید ملانین ها) در جهت رفع لک های عمیق و تیره عمل میکند در نتیجه رنگ پوست یکدست، روشن شده و مرز لک ها پراکنده و از بین خواهد رفت.

    این سرم کنسانتره از برند اوردینری حاوی آلفا آربوتین خالص و همچنان هیالورونیک اسید میباشد که همزمان آبرسانی هم برای پوست انجام میدهد و تاثیر آلفا آربوتین را افزایش میدهد. چرا که عواملی مانند خشکی پوست، افزایش سن، تغییرات هورمونی، عدم استفاده از ضدآفتاب و... عوملی هستند که در ایجاد لک نقش بسزایی دارند که این محصول درمانی کمک شایانی به رفع این نوع از لک ها میکند.

    چند نمونه از تاثیرات این محصول را مشاهده کنید: لازم به ذکر است برای دریافت نتیجه دلخواه باید از هر محصول پوستی حداقل 6 ماه استفاده شود

     

    طریقه مصرف:  چند قطره را در صبح و  یا بعد از ظهر روی صورت بمالید. از مصرف دور چشم خودداری کنید.صبح ها برای محافظت بیشتر از ضدآقتاب استفاده کنید. در صورت بروز تحریک، مصرف را متوقف کرده. تست پچ قبل از استفاده توصیه می شود. دور از دسترس کودکان نگه دارید.

    حجم محصول: 30ML

    تست پچ:

    تست پچ روشی آسان برای کمک به پیش‌بینی واکنش اولیه منفی به محصول جدید است. توصیه می شود قبل از استفاده از هر محصول جدید در روتین پوستی خود یک تست پچ انجام دهید. ما یک روش کلی برای انجام تست پچ خود را بر اساس نوع محصول در زیر بیان کرده ایم.

     

    • مقدار کمی از محصول را روی ناحیه تمیزی از پوست بالای ساعد بمالید.
    • ناحیه را خشک نگه دارید.
    • اگر محصول دارای مدت زمان مشخصی برای استفاده است، پس از سپری شدن این زمان آن را بشویید. در غیر این صورت پس از 24 ساعت شستشو دهید.
    • اگر قرمزی، سوزش، خارش، تاول یا سوزش در هر زمانی در طول آزمایش مشاهده شد، از این محصول استفاده نکنید.
    گیتی رضازاده | جمعه، 14 آبان 1400 - 17:44:03
    سرم ضدلک اوردینری
    این محصول را به عنوان هوم کر همزمان با تراپی ضدلک به من پیشنهاد دادن و خیلی راضی هستم و لک های صورتم واقعا روشن شده.ممنونم
    آیا این دیدگاه مفید بود؟ 0|0 بله نه
    تنها کاربران عضو می توانند دیدگاه خود را بنویسند

    ورود به سیستم
    فقط کاربران ثبت نام شده می توانند با تامین کننده گفتگو کنند

    ورود به سیستم
    مشخصات محصول
    نوع استفاده محصول
    بازدید از محصول (10)